סרטי התדמית הוא כלי שיווקי פירסומי הקיים כיום בכל חברה או עסק. כיום סרטי התדמית הם חלק בלתי נפרד ואף מרכזי בתעשיית הפרסום במדיה והינם כלי שיווקי יעיל בכל מערך השיווק וההסברה של החברות, כמו כן הוא גם כלי מצוין לקידום אתרים ברשת.
סרט התדמית הוא דרך יעילה ומצוינת להעביר מסרים רבים בפחות משני דקות אחת . כידוע ,תמונה אחת שווה אלף מילים, בזמן קצר יכול סרט להעביר מסרים קצרים וברורים, אותם קשה יותר להעביר באמצעות מלל או תמונה.
הסרט עוסק בדרך כלל את:
- פעילות החברה המוצגת
- סביבת העבודה, משרדים
- תשתיות ופסי ייצור
- מגוון מוצרים או פתרונות
- פריסה עולמית
- לקוחות מרוצים
- ויתרונותיה על פני חברות מתחרות.
- איכות הנדסה ופיתוח
הסרט חייב להיות עשיר מבחינה ויזואלית, בעל דינאמיות גבוהה, ופס קול הכולל התאמת מוסיקה מלווה, סאונד אפקט וקריינות.
הסרט מיועד בדרך כלל להצגה של החברה בתערוכות., כנסים, ישיבות חשובות וכן יופיע באתר הבית של החברה.
הסרט היה מורכב בדרך כלל מ:
- אנימציה בתלת ממד של
– הדמיות מדעיות וטכנולוגיות של מוצרי החברה
– אלמנטים מופשטים היוצרים עולם תוכן ויזואלי השייך לחברה - וידאו באיכות גבוהHD או FX
- אריזה גרפית תואמת את הקו הגרפי של מיתוג החברה
פס קול של קריינות ומוסיקת רקע.